Hilda

Det har gått som en löpeld genom hela staden, själv har jag fått följa allt via facebook.
Det började med ett sms som ramlade in imorse "en flicka blev precis överkörd av bussen utanför fönstret" för att sedan se en artikel om det på aftonbladet och att slutligen se människa efter människa skriva om det på Facebook. 
På ett sätt är jag glad att jag bor i England nu, för jag vet hur en liten stad reagerar på detta, alla har ett band till alla. Något som man märkt under de senaste dödsfallen av ungdomar i staden. Men det är lika hemskt för det, och det enda jag kan göra? Det är att visa mitt stöd genom att tända ett ljus, i England kommer antagligen bara ett att brinna, men i Enköping kommer hela Fjärdhundragatan att vara upplyst. 
Vila i frid Hilda.





Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud så hemskt! :'(



Svar: hihi tack ;D

2011-02-03 @ 21:42:57
URL: http://ebbaafeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0