Vikingar och Vikingarna

John- de enda kända som kommer från Sverige är Ikea, ABBA, Basshunter och vikingarna.
Anneli- Jasså, vikingarna`Jag trodde inte att de var kända här.
John- jodå, de slog till som en orkan här, varenda engelsman känner nog till dem.
Anneli- Vad tufft! Jag hade ingen aning
John- Ungarna läser om dem i skolan nu
Anneli- är inte det lite överdrift?
John- verkligen inte!
Anneli- nähä, på musiken då eller?
John- nej, under historian, igår gjorde de hattarna också (formar två horn över huvudet)
Anneli-.....
Anneli:.....
Ungefär här insåg jag att vi pratade om två helt olika sorters vikingar. Mina var musikaliska och hans var slagskämpar.
Det var även här jag insåg att blodet som rinner i mina vener garanterat är blå/gult.
John- de enda kända som kommer från Sverige är Ikea, ABBA, Basshunter och vikingarna.
Anneli- Jasså, vikingarna. Jag trodde inte att de var kända här.
John- jodå, de slog till som en orkan här, varenda engelsman känner nog till dem.
Anneli- Vad tufft! Jag hade ingen aning
John- Ungarna läser om dem i skolan nu
Anneli- är inte det lite överdrift?
John- verkligen inte!
Anneli- nähä, på musiken då eller?
John- nej, under historian, igår gjorde de hattarna också (formar två horn över huvudet)
Anneli-.....
Anneli-.....
Ungefär här insåg jag att vi pratade om två helt olika sorters vikingar. Mina var musikaliska och hans var slagskämpar.
Det var även här jag insåg att blodet som rinner i mina vener garanterat är blå/gult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0