Effektivt dejtande

Hörde att Katy Perry och Russel Brand är så fullbokade med sina turnéer att de måste planera sina egna träffar åtta månader i förväg. Måste vara ett givande förhållande det där. Kan tänka mig deras försök till att få egen tid.
Katy: hur ser det ut nästa vecka?
Russel: fullt. Jag har en lucka på 2 timmar den 26 februari, funkar det?
Katy: nej då är jag i Florida, jag är nog bortrest året ut.
Russel: Annars har jag en lucka 23 oktober?
Katy: Ja men det har jag med, det spikar vi!
Katy: Men då ses vi snart då, åh jag längtar redan!

Vilken tur att ni har mig som kan berätta detta samtal för er. Jag hänger ju en del med både Katy och Russel, så jag är rätt insatt. Heheh, kanske inte,,,, nej.

Kommentarer
Postat av: karin :)

sv: Haha sorry, kan skicka lite te dej på posten? xD

2011-01-26 @ 15:29:06
URL: http://kkarinsss.blogg.se/
Postat av: rebecca

jätte fin blogg :),hur e det med dig idag? :)

2011-01-26 @ 15:44:43
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0