Märkeskåt




Jag har nu insett att jag har blivit besatt av att köpa nya skor.
Vissa har ett beroende gällande alkohol eller tobak, jag får abstinens efter skor.
Och nu pratar jag inte ens grymt snygga högklackade, utan vanliga sneakers.
Sedan jag flyttade till England i augusti har jag inhandlat 21 par skor, 3 av dessa är med hög klack, de resterande är sneakers samt kängor. Needless to say, men detta beroende ruinerar mig. Converse är inte billigt, inte heller är Vans det, och det är just dessa jag har fastnat för. Trodde aldrig jag skulle säga detta men.
Jag är märkeskåt.

Kommentarer
Postat av: lina.

sv. ja, visst är de underbara! jättefin blogg du har, inspirarende! ha en fin lördag! /lina.

2011-01-29 @ 10:45:23
URL: http://lizandlina.blogg.se/lina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0