Nyhetsskandalens början

Varje dag klickar jag mig runt på olika bloggar, nyhetssidor samt bläddrar i skvallertidningar. Varje dag läser jag vad andra tycker om saker och ting, så nu tycker jag att det är på tiden att jag skriver ned mina åsikter om saker som händer i världen,varje dag. Det är oundvikligt, jag är inte mer än en människa, jag har åsikter, jag har känslor, varför kan jag då inte dela med mig av dem också? Inte för att det är något hypat intresse över att jag ska göra detta, utan för att jag ska kunna, om några år, kolla vad som har hänt som fått mig att reagera. Vad som hände som fick mig att lägga ner tid på att skriva om det.

Vem är jag?
  • Nybliven 20-åring
  • Arbetar med barn.
  • Spelar fotboll.
  • Allmänt sportintresserad.
  • Kommer ursprungligen från Uppsala kommun, nu bosatt i England.
  • Singel
Vad är jag inte?
  • Rik
  • Extremt mode-medveten
  • Känd
  • Ovanligt bra på något
  • Gift (rätt uppenbart med tanke på att jag redan angett att jag är singel)
Ja gott folk, detta är jag, det är på denna sida mina tankar kommer yttras. Orden kommer flöda och totalt ointressanta inlägg kommer att skrivas. Men det är min blogg och det är på detta vis jag vill ha det, flödande och ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0